• Voor 17:00 besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending NL + BE
  • Niet goed, geld terug (14 dagen)
  • Beste kwaliteit refurbished
  • Meer dan 20.000 artikelen op voorraad
 

Ruilen of retourneren

Niet helemaal blij of had je er toch iets anders van verwacht? Geen probleem, daar doen we niet moeilijk over.
We willen altijd graag weten of we iets beter hadden kunnen doen zodat we daar van kunnen leren en mogelijk toch iets voor je op kunnen lossen.
Wil je dat niet, dan vinden we dat ook geen enkel probleem en kun je gewoon je aankoop terugsturen en krijg je het volledige aankoopbedrag retour.

Wil je het product ruilen omdat je het product toch iets te groot vind, of juist te klein? Of de kleur vind je toch niet zo mooi? Geen probleem.
Je kunt binnen 14 dagen het product ook omruilen tegen een ander gewenst product.

Herroepingsrecht:
Een product kunnen terugsturen valt onder het herroepingsrecht en is wettelijk bepaald.
Hiermee heb je de zekerheid dat je een bestelling kunt retourneren ongeacht je reden.
Dit betekent samengevat dat je zonder opgaaf van redenen je bestelling tot 14 dagen na ontvangst kunt retourneren.
Uitgesloten van het herroepingsrecht zijn hygiëneartikelen, zoals bijvoorbeeld scheermesjes, etc. of anderzijds producten waarvan de verzegeling is verbroken.
Bij terugzending van producten die niet aan bovenstaande voldoen kan het herroepen kosten met zich meebrengen.
Neem gerust contact met ons op om te vragen of een product onder het herroepingsrecht valt.
Voor herroeping van je bestelling kan je gebruik maken van ons herroepingsformulier dat je bij registratie van je klantprofiel is gemaild en tevens op aanvraag kan worden gemaild.

Retouradres:
Het adres voor het opsturen reparaties of retouren is:
Refurbo
Postbus 3409
5203DK 's-Hertogenbosch

Klachten:
Ben je niet tevreden of heb je een klacht? Laat het ons zeker weten.
We waarderen het als je een klacht met ons deelt zodat we de kans krijgen om het op te lossen en te zorgen dat je alsnog een positieve ervaring aan ons overhoudt.
Dat vinden we het allerbelangrijkste. Alles lossen we altijd in alle redelijkheid op.

Verkeerd of defect/beschadigd product:
Is er iets mis gegaan en heb je bijvoorbeeld een verkeerd product ontvangen? Of is het product beschadigd aangekomen?
Laat ons dit dan zo snel mogelijk weten zodat we hier direct actie op kunnen ondernemen en dit dan ook in behandeling kunnen nemen.
Zeker als een product met schade is geleverd neem dan altijd binnen 2 werkdagen contact met ons op.

Algemene voorwaarden:
Om je retourzending goed te kunnen verwerken moet je retourzending wel aan de algemene voorwaarden voldoen.
Dit is geen boekwerk met regeltjes, maar alleen standaard zaken die je normaliter kan verwachten.
We vragen je om het retourpakket weer stevig te verpakken zodat het onderweg niet beschadigd.
Ook vragen we je om een duidelijk omschrijving toe te voegen met de informatie over wat je met de retourzending wilt doen.
We kunnen een retourzending niet behandelen als je het beschadigd hebt door bijvoorbeeld vallen, stoten of vochtschade.
Klik hier voor onze algemene voorwaarden